Πέμπτη 8 Οκτωβρίου 2009

Μπλα μπλα μπλα μπλα

Βγήκε η νέα κυβέρνηση, νέος πρωθυπουργός, ε άρχισε και το νέο μπλα μπλα...
Η μάλλον τι νέο?? Αφού σε κάτι τέτοιες περιπτώσεις είναι σαν να βάζεις κασέτα!! Άρχισε λοιπόν ο
νέος πρωθυπουργός τα γνωστά: "Μια Ελλάδα που μας αξίζει, και μαζί θα φτιάξουμε, και θα πορευτούμε και θα κάνουμε, και θα ράνουμε " κλπ κλπ μπλα μπλα τα γνωστα και γενικόλογα!!
Αμ στα γενικά καλά τα πάτε! Στα...ειδικά και συγκεκριμένα έχετε ένα προβληματάκι και μας...αγχώνετε!!
Για τους μισθούς (λέμε τώρα) τις χαμηλές συντάξεις, την ακρίβεια, την ανεργία, την παιδεία, το μεροκάματο, τη δημόσια υγεία ούτε λόγος!!! Χεχε! Θα μου πεις, λεπτομέρειες, θα τις ξέχασε!! Μάλλον!!
Αμα έχεις να...χτίσεις ολόκληρη Ελλάδα τέτοια ψιλά θα σκέφτεσαι??
Αλλά για φαντάσου ρίσκο βρε αδρεφάκι μου να ουμ! Να λες "θα χτίσω την Ελλάδα" και να παίρνεις το ρίσκο να σου`ρθουνε πεντε - έξι...Datsun ντομάτες στα μούτρα!!!
Ενώ ας πούμε μπορείς να πεις κάτι πιο απλό: "θα κάνω τον βασικό 1000 ευρώ" !!!
Αλλά, σου λέει, χαζός είμαι?? Κι αν δεν μπορέσω να κρατήσω την υπόσχεσή μου ποιος με...σώζει?
Τα Datsun θα έρθουν φορτωμένα με...αγγούρια αντί για ντομάτες!! Μ@@@ς είμαι?? χαχα!
Οπότε πες ένα εκεί πέρα..."θα χτίσω την Ελλάδα" , πες πως θα τη σοβατίσεις κιόλας, θα της κάνεις και τραβάκα, ρίξε κι ένα μουράτο "θα φτιάξω το αύριο" ( τσσσ!! καλά!) και καλά είσαι!
Ποιος θα νοιαστεί αν τελικά καταφέρω να τη...χτίσω?? Αφού έτσι κι αλλιώς ξέρουν κι αυτοί ότι μ@@@κίες λέω για να περνά η ώρα...

Μπλα μπλα μπλα μπλα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου