Παρασκευή 7 Μαΐου 2010

Χεσμένοι...

Αληθεύει πως, την ώρα που καίγονταν οι άνθρωποι, κάποιος ή κάποιοι φώναζαν "ας καούνε"?????

Επειδή δούλευαν?

Επειδή δούλευαν (πιθανότατα) για τους ίδιους λόγους, και με τις ίδιες έγνοιες που είχε και ο κόσμος
που βγήκε στον δρόμο???

Επειδή δούλευαν ίσως και μην έχοντας άλλη επιλογή???

Αληθεύει δεν αληθεύει, ένα έχω να πω:
Τους αγώνες και τους "αγώνες", και τους "ανθρώπους" που δεν σέβονται την ανθρώπινη ζωή τούς
έχω:

                        χεσμένους...

3 σχόλια:

  1. Φίλε μου.
    Όταν κατεβαίνω σε πορεία, διαμαρτυρία, συλλαλητήριο ή όπως αλλιώς το λένε με το σακκίδιο στην πλάτη γεμάτο μολότωφ, δεν πηγαίνω να διαδηλώσω αλλά να σκοτώσω.
    Άν πιστεύω οτι πετώντας "το υγρό πύρ" απλά θα κάνω πιό έντονη την παρουσία μου και τίποτε άλλο, τότε εκτός από ανεγκέφαλος είμαι συνειδητά θλιβερός υποκριτής, πρώτα από όλα απέναντι στον ίδιο μου εαυτό.
    Συμπέρασμα :Εκ προμελέτης δολοφόνος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. D.Angel έχουμε αρχίσει πια και ξεφεύγουμε. Λέμε πως μας "ενδιαφέρει" ο άνθρωπος γενικά και αόριστα, ενώ για την ατομική ξεχωριστή ύπαρξη του μκαθένα δεν μαε καίγεται καρφί...

    Ευχαριστώ για την επίσκεψη!

    Αντώνη δείχνει να ενδιαφέρει περισσότερο κάποιους η πάρτη τους και το "μαντρί" τους, από το γεγονός της ίδιας της απώλειας των ανθρώπων. Είμαι πολύ δύσπιστος για το αν κάποιος από αυτούς σκέφτεται αυτές τις ώρες, τις στιγμές που περνάνε οι άνθρωποι των οικογενειών αυτών, ή τα όνειρα και τις προσδοκίες αυτών που φύγαν άδικα, απεναντίας έχουν στήσει έναν απίστευτο καυγά γύρω από τους νεκρούς, για το "ποιος", και "αν" και "αυτοί" και οι "άλλοι" κλπ υπερασπιζόμενοι τα κλουβιά και μαντριά τους. Και ΝΑΙ,χρησιμοποιώ 3ο πρόσωπο γιατί ΔΕΝ συγκαταλέγομαι, ΔΕΝ ανήκω, ΔΕΝ εντάσσομαι σε κανένα κλουβί, σε κανέναν προεπιλεγμένο, προκατασκευασμένο χώρο που έχει δημιουργηθεί για να "ταξινομεί" να ταμπελοποιεί και τελικά να έχει υπό τον έλεγχό της η ισχύς. Και ούτε με ενδιαφέρει τέτοις στιγμές να υποστηρίζω τις όποιες ιδέες μου. Με νοιάζει πιο πολύ ο ανθρώπινος πόνος, και κατά δεύτερο πως θλιβερά τέτοια πράγματα δίνουν και το άλλοθι από πάνω για καταστολή των κινητοποιήσεων...
    Κινητοποιήσεις που πρέπει να αφορούν ΟΛΟΥΣ και για ΟΛΟΥΣ και να ζητάν την ουσία, μα και την από παντού συμμετοχή. Ουσιώδη συμμετοχή.
    Και τέτοιες δεν γίνονται με φωτιά και θάνατο. Υποκρισία (γι αυτούς που φέρονται έτσι) να λες πως σε "νοιάζει ο άνθρωπος" ενώ αδιαφορείς για την ατομική υπόστασή του...

    Και αν η αδιαφορία σπέρνει φωτιές, είναι και έγκλημα...
    ΟΠΟΙΟΙ και Ο,ΤΙ ήταν αυτοί που το έκαναν. Και εννοείται πως τους έχω ΧΕΣΜΕΝΟΥΣ!

    Ευχαριστώ για την επίσκεψη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή