Κυριακή 30 Μαΐου 2010

O P A, ΕurΟPA, and Dry Bread..!!


Δεν θα μπορούσαμε να μην ασχοληθούμε με το...μέγα γεγονός
της Γιουροβιζιόν...


Το οποίο έλαβε τέλος...Και είμαι κατασυγκινημένος...
Αφού, (όπως κάθε χρόνο άλλωστε!!), ανέδειξε ΤΕΡΑΣτίου επιπέδου
δημιουργίες...


Με μουσικές ψαγμένες, συνθέσεις ενδιαφέρουσες, μελωδίες απίθανες
στίχους με νοήματα και...αισθήσεις, και φωνές που σε κάνουν να...ριγάς!!!


Και βέβαια συμμετέχοντες που δεν τους ενδιαφέρει καθόλου, Καθόλου όμως, 
η πρωτιά, παρά μόνο η χαρά...της συμμετοχής..!


Οχι ότι έχω τίποτα με την pop (απλά γενικώς δεν μου αρέσει χεχε!!),αφού σε κάθε είδος,
μπορείς να βρεις ενδιαφέροντα κομάτια (στην ποπ πιο...σπάνια..!!-πάντα με τον καλό μου λόγο!!-)
αλλά πείτε το, βρε παλουκάρια, εξ` αρχής πως:

"Ξέρετε κάτι κύριοι? Πρόκειται για πανευρωπαϊκό διαγωνισμό ποπ μουσικής"...(και μη μου πει κανείς για ελάχιστες εξαιρέσεις γιατί είναι απλώς εξαιρέσεις!)


Να μην κοροιδεύεται ο κόσμος και περιμένει κάθε χρόνο 
σαν...χάνος για τίποτα αξιόλογο...

Πέρα από τον χαβαλέ...


Ελεος...

2 σχόλια:

  1. Καλό μήνα. Στο "Φτιάχνω..." διάβασε σε παρακαλώ την ανάρτηση και θέλω το σχόλιό σου. Αν σε ικανοποιεί, διάδοσέ το.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Επειδή "μιλήσαμε" στο "Φτιάχνω" παρέλειψα να σου απαντήσω εδώ.

    Καλό μήνα, φίλε μου,να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή