Τρίτη 20 Απριλίου 2010

Μήπως περισσεύει καμιά...amita!! Μπας και...Γελάσουμε Τουλάχιστον!!



Γ. Παπανδρέου: «Αντώνη μου (Σαμαρά) τι δίκαιο που είχατε στην Ν.Δ και τί σωστή πολιτική που κάνατε»

Σαμαράς: «Μπαα Γιώργο μου! Σαν τα μέτρα τα δικά σας, δεν καταφέραμε τίποτα"!

Παπανδρέου: «Μα τι λες? Εμείς σε 6 μήνες τα κάναμε σκατά! Μας έχουν στο χέρι οι αγορές και το ΔΝΤ»

Σαμαράς: «Όμως εμείς, από πριν τα κάναμε χάλια, και σε λίγα χρόνια εκτοξεύσαμε τα ελλείμματα. Δεν φταίτε εσείς»

Μπαίνει στην κουβέντα και ο Καρατζαφέρης:
«Δεν ξέρω τί λέτε, αλλά εγώ πιστεύω πως είστε σωστοί και οι δυο».

Παπανδρέου: «Όχι Γιώργο μου το έθνος μόνο με σένα μπορεί να εκπληρώσει  τα οράματά του»!

Καρατζαφέρης: «Αα μην το λες αυτό Γιώργο μου»!

Παπανδρέου: «Μην το λες εσύ! Μην το λες εσύ»!!!

Αλέκα προς Τσίπρα: "Πάει! τρελάθηκαν αυτοί!"
Πρόεδρος βουλής προς Αλέκα και Τσίπρα: "Εχει κι άλλη...amita! Δεν θέλετε?" ..!
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου