Πέμπτη 4 Μαρτίου 2010

Σ` έχω σιχαθεί πια...

"Δεν είναι κρίμα κι άδικο
 ο πάτος να μου βγαίνει
 κι ο Ελλην στα πενήντα του
 τη σύνταξη να παίρνει???"

Αυτά λέει ο Γερμανός. Και το λέει και η Ανκέλα στο Γιώργο: "Δεν μπορώ κύριε εγώ να ξεπατώνω τους πολίτες μου μέχρι τα 67 τους ,κι εσύ να τους δίνεις συντάξεις ακόμα και στα 55! Πως τη βλέπεις δηλαδή τη δουλειά? θα δουλεύουν οι δικοί μου για να βγάζουν τις συντάξεις των δικών σου??"
Και έχουν απόλυτο δίκιο. Ααα όλα κι όλα. Ετσι είναι.
Δηλαδή κύριε Ελληνα τι γουστάρεις πια? Επιτέλους!
Εχεις ένα κράτος με το τελειότερο σύστημα υγείας! Με το τελειότερο εκπαιδευτικό σύστημα!
Με το δικαιότερο φορολογικό σύστημα! Με την τελειότερη οργάνωση! Με σχεδόν (για να μην πω τελείως) ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ γραφειοκρατία ( αφού άμα ρωτήσεις στο δρόμο έναν Ελληνα: "τι θα πει γραφειοκρατία?" δεν ξέρει να...απαντήσει!!!)!
Εχεις το ΑΣΦΑΛΕΣΤΕΡΟ οδiκό δίkτυο στην Ευρώπη (για να μην πω στον...κόσμο!)
Εχεις το τελειότερο συγκοινωνιακό δίκτυο στην Ευρώπη!
Εχεις τα τελειότερα ασφαλιστικά ταμεία.
Εχεις την τελειότερη Ιατρική Φαρμακευτική,και Νοσοκομειακή περίθαλψη ΕΝΤΕΛΩΣ δωρεάν!
Εχεις το τελειότερο κράτος Πρόνοιας! Οποιος θέλει ας ανοίξει ένα λεξικό να δει. Η λέξη: "Κρατική Πρόνοια" = Ελλάδα...

Εχεις, έχεις, έχεις...
Εε θέλεις και σύνταξη κάτω από τα εδομήντα???
Ενώ οι...τριτοκοσμικοί Γερμανοί με τις ανύπαρκτες κρατικές παροχές να παλεύουν μέχρι τα βαθειά γεράματα???

Ε άει σιχτίρ πια Ελληνα....
Σε σιχάθηκε η ψυχή μου...

4 σχόλια:

  1. Ηρθα να δω αν καίγεσαι!Χα χα χα
    Να προσέχεις τι λες αλλη φορά!
    lol Την καλησπέρα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χαχα! Μόνο στα χέρια δεν έχω εγκαύματα, για να πληκτρολογώ!!
    Καλησπέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μου φτιάχνεις την διάθεση με το έξυπνο χιούμορ σου κάθε φορά που έρχομαι στον χώρο σου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γελάμε (μα δε γελιόμαστε), γιατί χανόμαστε!!
    Ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή