Κυριακή 7 Μαρτίου 2010

Και την Ψυχή μου δίνω, και τον Μισθό μου...Σβήνω..!

Ακούσατε τι είπε ο πρωθυπουργός πριν λίγες μέρες ε?
Πως συναντά στο δρόμο πολίτες, που του δηλώνουν πως είναι έτοιμοι να δώσουν και το μισθό τους ακόμα, προκειμένου να βγει η χώρα απο΄την κρίση.

Τι δεν είπε όμως?? Πως αυτός που του το είπε αυτό, ήμουν... εγώ!
Βέβαια! Του λέω: "Και την ψυχή μου δίνω, και το μισθό μου σβήνω, για την πατρίδα να σωθεί"!!
Και του είπα μάλιστα, όχι να μου κόψει τον 14ο μισθό, απλά να μου κόψει τους υπόλοιπους 13!!
Τι στο καλό να τα κάνεις τόσα λεφτά? Πόσα θέλει πια ένας άνθρωπος για να ζήσει???
Πλεονέκτες ε πλεονέκτες!!
Να μου κόψει και τα φάρμακα. Αιντε από κει! Πανάκριβα κι αυτά, βάζουν το κράτος μέσα!!
Και το φαί? Και το φαί βεβαίως!! Θα τρώω μια φορά την εβδομάδα! Για ενημερωθείτε πόσες εβδομάδες αντέχει ένας άνθρωπος χωρίς φαγητό!!
Λοιπόν γιατί να τρώω...κάθε μέρα??!

Οπότε ένας μισθός το χρόνο μου είναι ΥΠΕΡαρκετός..!
Ας κοιτάξουν οι αρμόδιοι να ενισχύσουν αυτούς που έχουν πραγματική ανάγκη.
Κάποια...μικροστελέχη κρατικών οργανισμών που όμως έχουν πιο...μεγάλο στομάχι, δεν χωράνε σε σπίτια κάτω των...20 δωματίων, έχου φορτωθεί να συντηρούν από το...υστέρημά τους κάτι παλιοθαλαμηγούς, και ενοχλείται το...αυχενικό τους σύνδρομο άμα οδηγούν από...Jaguar και κάτω!!!

Και βέβαια σε αυτούς, άμα κόψεις κάτι από τον ήδη...ψωρομισθό των 5, 6, 7, 10,15000Ε
Τι θα μείνει??
Οχι, ρωτάω: ΤΙ θα μείνει??? Εε???
Γι αυτό..: Ενισχύστε τους...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου