Σάββατο 13 Μαρτίου 2010

Φέρτε πίσω τις... "Χήνες" μου... ΤΩΡΑ!!


 Εύχομαι να μην είναι σοβαρά αυτά που ακούω..

Εύχομαι να είναι απλές υπερβολές...

Ότι δηλαδή, μας ρίχνουν ευθύνες (λέει) οι Ευρωπαίοι... Πως εξ` αιτίας μας (λέει), έχει πληγεί το... ευρώ!!!!
Ε! "θα τραβήξω τις κοτσίδες μου"!!! "Θα σκίσω τα...προικιά μου" που έλεγε κι ο Παράβας!!

Την αχαριστία μου μέσα!! Τόσα καλά έκανε σε μας τους Ελληνες το ευρώ!!! Με πρώτο και κύριο, την ενίσχυση της αγοραστικής μας...ΔΥΝΑΜΗΣ!!
Μην γελάτε καθόλου!! Ουτε δύο ευρώ δεν έχει η βενζίνη (δηλ. ΟΥΤΕ ΕΦΤΑΚΟΣΙΕΣ πρώην δραχμές!!)

Και εμείς να του φερθούμε έτσι του...καημένου του ευρώ!!! Αχ το καημένο...

Ελεοοοος ρε! Φέρτε τίσω τις..."χήνες" μου, τα χιλιαρικάκια μου να ρίξω καμιά... εικοσαριά καφετιά στην τσέπη μου και να βγώ τσάρκα να νιώσω πως έχω στην τσέπη χαρτζιλίκι...

Κι όχι τα κάλπικα, άχρηστα χρωματισμένα χαρτιά, λες και θα βγω για... monopoly!!



 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου