Παρασκευή 19 Μαρτίου 2010

Κι όλοι οι κορακόγυπες το χάλι μου...γλεντάνε!


Βαρέθηκα φαντάσματα
πάνω μου να χυμάνε
και ν` απειλούν τα φράγκα μου
μεμιάς να μου τα φάνε

κουράστηκα να σφίγγομαι
ο μήνας να με βγάλει
και στη δουλειά να πνίγομαι
για να τα φαν` οι άλλοι

βαρέθηκα τις συμφορές
για την οικονομία
κι είπα να μάθω τεχνικές
να σπάει η αγωνία

βίντεο-κλειδαρότρυπες
θα μάθω να κοιτάω
κι από τους κορακόγυπες
να νιώθω πως το σκάω

και σαν βρεθεί στον δρόμο μου
καμμιά Αλεξανδράτου
θα ξεγελώ τον τρόμο μου
από τον Νοσφεράτου

βαθιά μέσα στην τσέπη μου
που έμπηξε τα δόντια
μου `φαγε αμάξι μπητ-παρά
και πάω με τα πόδια

κι όλοι οι κορακόγυπες
το χάλι μου γλεντάνε
που αλλού ο νους μου στράφηκε
τα πίνουν και γελάνε…


2 σχόλια:

  1. ''και σαν βρεθεί στον δρόμο μου
    καμμιά Αλεξανδράτου
    θα ξεγελώ τον τρόμο μου
    από τον Νοσφεράτου''

    Χαχαχα!
    Είσαι μεγάλος!(ποιητής):P
    Ταλεντάρα!=)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εγώ κι ο Ελύτης..!
    Και μετά το...χάος!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή